piatok 6. septembra 2013

Otvororenie jedného blogu v roku 2013/2014


Dovoľte mi privítať Vás na otvorení tohto blogu a zároveň Vám zablahoželať, pretože ste prvým čitateľom. 
Keďže neťahám na päťdesiaty rok, môžeme si tykať? :-) Cítim sa zvláštne, ak by som mala svojim čitateľom písať články a vykať im, keď viem, že nie sme v žiadnom formálnom zväzku.

Asi si kladiete otázku, kto som, prečo vznikol tento blog, o čom bude.
Vznikol zo zámeru uverejňovať moje výtvory, čo som napísala svojimi prstami s nemodernou krátkou prírodnou manikúrou alebo ešte len vznikajú v mojej hlave. Píšem prevažne úvahy na nejaké témy, ktoré ma zaujali, napríklad naposledy som stvorila článok o tom, prečo začať cvičiť. Inšpirovali ma ku tomu blízki ľudia, ktorí radšej použijú výhovorku ako si išli zabehať. Ako tínedžerka som písala aj asi tridsať stranový príbeh o nešťastne zamilovanej dranejke Izolde, ktorá hľadala svojho Tristana (postava je z hry World of Warcraft, ak ju nepoznáte, ani si ju radšej negooglite, je to veľká závislosť :-) ).  
Blog by mal byť zameraný všeobecne- praktické rady, recenzie (možno na filmy, čo TVmaniaci dúfam ocenia), takisto však články na problematické a vážne témy ako je napríklad novodobé otroctvo, moje názory a postrehy.

Veľmi som sa snažila blog na niečo zamerať-cestovanie, šport, jedlo, krása... avšak nenašla som tú oblasť, ktorá by u mňa prevažovala. Pretože som obyčajné dievča, ktorému prihorí na sporáku i granadír, je rado, ak sa dokáže samo učesaťa ostatní sa jej nezľaknú a najďalej cestovalo na rodinnú dovolenku do Turecka, kde jej čašník uveril, že má dvanásť rokov (vtedy mala reálne 18:-)

Ak Vás, pardon Teba, zaujal úvodný a nudný predslov a máš chuť si prečítať aj ďalšie-už k nejakej téme, článok, určite si klikni na blog aj zajtra !:-) 

1 komentár:

  1. Aké sú vaše finančné potreby? Poskytujeme pôžičky od minimálne 7 000 USD do maximálne 900 000 000,00 USD s pohodlným trvaním, ktoré sa pohybuje od 1 do 25 rokov pri veľmi zníženej úrokovej sadzbe 3%. Kontaktujte nás e-mailom: mrfrankpoterloanoffer@gmail.com
    Ďakujeme a tešíme sa na vašu rýchlu odpoveď.
    S pozdravom,

    OdpovedaťOdstrániť