piatok 13. septembra 2013

Facebooková pomoc

O tom, aký nežiaduci vplyv má sociálna sieť Facebook na naše oči, osobný kontakt s priateľmi alebo vyjadrovanie, sa popísalo v rôznych článkoch kadečo. Facebook však napomohol a dal svojim používateľom z celého sveta možnosť spojiť sa, z čoho plynú unikátne životné príbehy. Pár z nich vám prinášam v tomto článku.

Vďaka Facebooku našla svojich rodičov

Istá žena z Utahu hľadala cez úrady svojich rodičov tri roky. Keď sa jej prípad ani po toľkých rokoch nepohol vpred, rozhodla sa využiť modernejšiu metódu pátrania ako úrady. Na Facebooku zverejnila svoju fotografiu, na ktorej držala tabuľu s jedinými informáciami, ktoré mala. Fotografia mala 12 000 lajkov, bola 135-tisíc krát zdieľaná, čo výrazne napomohlo pátraniu. Fotka so žiadosťou sa dostala i k jej biologickej matke a ešte v ten večer dostala žena fotografiu seba ako bábätka.


Nevedel, že má dcéru


Poriadny šok musel zažiť 43-ročný Kevin Roberts z Veľkej Británie, keď si ho pridala do priateľov neznáma tínedžerka s krátkou správnou, že dúfa, že je jej otec. Mladá Jess našla otca na internete po deväť ročnom hľadaní. Kevin si pri pohľade na jej profilovú fotografiu, ktorá mu pripomínala seba samého, spomenul na jej matku, s ktorou mal krátky flirt ešte v roku 1995. Kevin pre noviny povedal, že je to úžasné a teší sa, že má dcéru. 





Láska ako z románu


V jeden večer sa Kelly Katrin Hildebrandt nudila a napadlo ju vložiť svoje priezvisko do vyhľadávača na Facebooku, aby zistila, či tam nemá nejakého menovca. Zobrazilo jej len jeden profil- Kelly Hildebrandt z Texasu. Dievča mu poslala správu, že sa jej podoba ich mien zdá zaujímavá. Nasledovalo niekoľkomesačné vymieňanie e-mailov a noci dlhých telefonátov. Neskôr Kelly navštívil svoju menovkyňu na Floride a zamiloval sa do nej. Niekoľko mesiacov po tom, ako Kelly odoslala prvý e-mail, našla na pláži diamantový prsteň a domnieva sa, že je to zásluha Boha. Dnes už snúbenci plánujú žiť spolu na juhu Floridy.



Cez internet našla muža, ktorý ju ako malú znásilnil

Pre Melinu Thomas, pochádzajúcu zo Swindonu vo Veľkej Británii, nebolo ľahké preniesť sa cez traumu z detstva. V osudný deň, vtedy 13-ročná Melina, išla za svojim priateľom. Keď prechádzala cez parkovisko, pristúpil k nej neznámy muž, zatiahol ju na schody a znásilnil. Angličanka odmietla znásilnenie ohlásiť polícii, hoci sa jej po čase narodilo dieťa a takmer tri desaťročia dusila traumu v sebe. 
Po dlhých rokoch chcela zistiť pravdu. Sadla za počítač a napísala status: „Zvolávam všetky ženy, ktoré znásilnil vysoký muž v 80. rokoch na území Swindonu". Ozvali sa jej dve cudzinky. Zistili, že pravdepodobne ide o toho istého muža a spoločnými silami vytvorili opis páchateľa, po ktorom sa rozbehlo pátranie. Jednalo sa o 53-ročného Orvilla Vaungha, ktorý dostal zaslúžený trest v podobe 17 rokov za mrežami.













4 komentáre:

  1. dobrý deň,
    Am pani Angela Rice. Som dáma s veľkým svedectvom žijem v USA, a ja som šťastná žena dnes? a povedal som ja, že každý veriteľ, ktorý zachráni moju rodinu z našej zlej situácie, budem odkazovať akýkoľvek subjekt, ktorý hľadá pôžičku pre neho, on mi dal šťastie pre mňa a moju rodinu, bol som v núdzi úveru vo výške $ 360,000.00 na začať svoj život na celom ako som matka s 2 deťmi som sa stretol tento úprimný a Boh sa báť človeka úveru veriteľa, ktorý mi pomohol s pôžičkou vo výške $ 360,000.0.Dollar, je to Boh sa báť človeka, ak ste v núdzi úveru a vy bude splácať úver, kontaktujte ho mu povedať, že je pani Cynthia Corvin, že vás odkázať na neho. kontakt Mr.Aldis Curt, prostredníctvom e-mailu: - freedomlendinghome@gmail.com
    * Hard Peniaze Pôžičky
    * Podnikateľský úver
    * Dlh Konsolidácia pôžičiek
    * Osobné úver
    * Obchodné úverovej expanzie
    *Študentská pôžička
    * Rozvoj poľnohospodárstva úver
    ... A mnoho ďalších
    freedomlendinghome@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Som tak šťastná, že som dostala pôžičku od pani Kayla Abubakerovej, teraz sa môj život vrátil k normálu, a moje podnikanie sa hladko deje vďaka pani Kayla Abubakerovej, môžete sa s ním tiež spojiť, ak potrebujete pôžičku dnes? Pošlite mu e-mail prostredníctvom: (financierlibertycapitals@gmail.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pôžička – Hypotéky až 100 000eur a viac
    - Ponúkame Pôžičku DO 100 000 eur, Pre každého,
    - Pôžička na účet
    - Bez preverovania bankového registra,
    - Seriózne jednanie
    Ak mate záujem o uver, stačí do emailu uviesť vaše, meno, priezvisko, telefónne číslo,. My vás budeme následne kontaktovať.
    E-mail: pozrirych@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pôžička – Hypotéky až 100 000eur a viac
    - Ponúkame Pôžičku DO 100 000 eur, Pre každého,
    - Pôžička na účet
    - Bez preverovania bankového registra,
    - Seriózne jednanie
    Ak mate záujem o uver, stačí do emailu uviesť vaše, meno, priezvisko, telefónne číslo,. My vás budeme následne kontaktovať.
    E-mail: pozrirych@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť